بنات روشه
اهلا وسهلا بكم فى منتداكم بنات روشه
ونرجوا منكم التسجيل حتى تستمتعوا بالمنتدى معا
الاداره
بنات روشه
اهلا وسهلا بكم فى منتداكم بنات روشه
ونرجوا منكم التسجيل حتى تستمتعوا بالمنتدى معا
الاداره
بنات روشه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

البنات قبل الجواز وبعده

كاتب الموضوعرسالة
سلطان الاحزان

ذكر

البنات قبل الجواز وبعده Empty
مُساهمةموضوع: البنات قبل الجواز وبعده   البنات قبل الجواز وبعده Emptyالثلاثاء أبريل 05, 2011 3:57 am

فى المقدمه احب اقولكم سلام عليكم ايها الاعضاء الكرام

ثانيا وده لب الموضوع عشان مش نلك ونعك ونفك كتير بصوا لى اوى وافتحوا العقووووووول واوعوا تبربشوا هااااااااااه توكلنا على الله

كان زمان ممكن تشوف راجل بيشرب سيجاره لكن مكانش كتير واحده تشرب سيجاره
بل وصلت للشيشه كمان
وبتقعد على الكافيهات
واحسرتاااااااااااه
بقوا اكتر من الشباب الان...
وطبعا انا ضد المثال السىء ده للاتنين...

احنا دايما بنشوف ولد بيدى لصاحبه رقم موززززه او ايميلها
فهل ممكن بنت تدى لبنت رقم ولد او ايميله
ولا الغيره فى دمهم؟؟
......محدش رد ليه!!!
تبقى فى دمهم
ماشى ماشى
وبرضه ضد الموقف ده لو حصل من احدى الطرفين

لو ولد بنطلونه مقطوع او الس.... مفتوحه يقوله يابنى اقفل ال .....
هل لو العكس بنت يعنى هتقوووول لصاحبتها ولا هتسيب الشباب يقولولهاااااااا
انا انصح البنت متقوللهااااااش احنا هنقوللها وانصح الولد اللى شاف كده يصلح القطع عند اى ترزى دى زى موزتك يااخى

دايما بنشوف العاده السيئه فى الشوارع بتاعتنا الولد يعاكس البنات اللى معديه عليه
وياعسل وياسكر وياقمر
وهى اساسا تبقى صاحيه من النوم ومعمصه ومستحمتش من 12 سنه ولا تعرف شكل الميه مجاملات بئه
فهل ممكن بنت تعاكس ولد فى الشارع هى البنت مش زى الولد ولا اييييييييييه؟؟؟
على فكره انا ضد المعاكسات
"كما تدين تدان"

الولاد دايما بييجوا متأخرين 2 ,3 الفجر
مع اصحابهم ويضحكوا وهع هع هع هع هااااااااااع بصوت عالى
هل ممكن نشوف بئه فى الايام القادمه بنات جايه متأخر كده وبتضحك برضه
فين حق المساواه ياجماعه
يلا يابنات اسهروا وأخروا وتعالوا اضحكوا
وانا مستنيكم بجردل فى البلكونه اكيد مش هيكون فيه تمر هندى ...

اللى فات ده كله كانت امثله ندخل فى الجد بئه برقووولى عيونكم>>>>>>>>>>>>>>>>>>

خبر عاجل::::
تعلن شركات المناديل عن كامل سرورها من اجل الارباح التى حققتها من ساعة مفتحت, فلوس كتير كتير ومش عارفين نوديها فين وكل ذلك بفضل البنانيت اللى بتشترى علبتين بمعدل كل نص ساعه غير الهدايا واحده لصاحبتها اللى بتعطس وواحده للواد اللى ماشى معاها اللى بتقول عليه خطيبها واللى بيعيط لما قالتله احنا مش لبعض غير الدسته دى اللى خدتها عشان توزعها على اصحابها لما جارة بنت خالة مرات جوز بنت عمتها ماات ورايحين يواسووووها..

.................................................. ...................

المدام بتفضل نايمه لحد مجوزها يصحى
وتفضل بتاع سنتين عامله نايمه
بحجة متجوزه جدييييييد وعروووووووووسه بئه
هو انتى ياختى جايا من بيت باببببببباااااا
عشان تنامى ولا ايه قومى يابتتتتتتتتتتتت
والنهارده نروح لمامى وبابى ال يعنى وحشوووها
مانتى كنتى بتقولى امتى ييجى اليوم اللى أذهب بلا عوده
على الحصان الابيض والفارس اللى ياعينى شربتيه الهموم والغموم, وبكره بئه نروح لخالتو وجوز خالتو
مهما دوول برضه اللى كانوا لما قبل الجواز
كنتى بتعملى نايمه وبتكونى تحت السرير لما بيزوروكوا
واساسا انتى نسيتى انك متعرفيش هما ساكنين فييييييين
اتصلى بمامى بئه واسأليها
ولما ييجى الطيب الغلبان يااااااااااكل
يفاجأ ان الانسه قصدى المدام معلش مش متعود عليها ميلاقيش الا ياعينى خيارتين وحبة جرجير طازه ورغيفين لانها مبتعرفش تطبخ يانهار عنب مسوس
اومال ياختى كنتى بتعملى ايه عند ماما يلا يلا
هو اكيد هيوديكى ليها دلوقتى مع السلااااااااااامه................................. ...........

ودى بئه اللى جايبه علبة الوان ميه جديده وقاعده امام المرايه بقالها 4 ساعات و 59 دقيقه
بتعمل ايه انا مش عارف وتجيب شعرها يمين وتنطره شمال
وهو طوله اصلا 15 , 17 سنتيمتر بالكتير
غير بئه تاخد من الالوان الميه وتطلع الموهبه المدفونه جواها اللى بسببها اتطردت من المدرسه ولم تحصل على محو الاميه وترسم بئه بحيرة من الماء فوق حواجبها
وترسم شجره جنب عنيها
وتحطلك عنبه او شلن من بتاع زمان ده بين عيونها
على جبهتها يعنى
ايه ياحاجه ده هو انا داخل حديقة الحيوان
وكانى بعد متخلص هنط فى وشها واقضى يوم شم النسيم ....
على فكره جوزها نام بقاله 4 ساعات و 58 دقيقه
وهى لسه ادام المرايه
انصح كل شاب مقدم على الزواج اوعى تجيب مرايه لمراتك يبقى مش هتشوفها فى اى مكان لا مطبخ ولا صاله ولو النور قطع وافتقدت مراتك هتلاقيها ادام المرايه يامعلم
ومعاها شمعه
وبتخونك مع علبة الالوان الميه
هاتلها مرايه من ام 175 قرش دى صغيره وعلى اد الجيب واهو لو ركبت الاتوبيس والجو حر والناس زحمه وعاوزه تسلى نفسوياتها اهو تطلع المرايه وتتسلى بدل عمنا الحاج اللى بيلف عليك فى الاتوبيس بإبر ومحافظ وجلدة بطاقه ومشط وجلد للانبوبه وياعينى بينزل محدش بينفعه
ايه ياعمنا انت مش مصرى ولا ايه
شكلك مشربتش من نيلها ولا حتى من حنفيتها
المهمممممم اهو كمان الهانم توفر وقت وتيجى على المطبخ على طوووول اه معلش نسيت انها مش بتعرف تطبخ شكلك هتروحى عند مامتك تااااااااااااااااانى....

وياسلام عليها وهى ماسكه التليفون وهى فى المطبخ بتحضرلك الجرجير والخيار اكيد اوعى تنسى انها مبتعرفش تطبخ وتشوفها وهى حطه التليفون على ودنها ومسكاه بدراعها تقول ياخويا ايه كمية النشاط ده يبقى اكيد بتكلم مامتها وبتتعلم منها طبخه جديده عشان تفرحك مره بئه وتاكل اكله من اللى هيااا ,لكن ياخويا بعد منمت وقمت ونمت وقمت على الحال ده بتاع 12 13 مره وبتقولها ها ياحبيبتى ماما علمتك اكلة ايه النهارده تقولك ياحبيبى ده انا عملاالك بئه حتة اكله هتاكلنى على وشى بعدها ,ماما علمتنى ازاى اقطعلك الخيار طرنشات وقالتلى ازاى كمان اعملك الجرجير على شكل ورد بس انا مبسوطه لانى اتعلمت ازاى اسخن العيش وفاتحهل لك بؤها من اسوان للسلوم ,,طبعا انت عارف المعلم رد قال ايه مش هقول انا بئه عشان الرقابه متوديناش فى دوااااااااهى

ونسيت اقولك بئه لما رجع من الشغل وفتحتله الباب شعرها واقف زى شبكه المحمول وهدومها مقطعه ويظهر ان الميه كانت قاطعه باين على وشها وعنيها ياسلام على لون عنيها الحمرا من كتر النوم وكأنها كانت مع سنجة واردخانه فى الغرزه وفى فقاعات من العماص يعععععععععع كفايه كده هغسل الكيبورد واجيلكم ..........

وحاجات كتير كتييييييييير كتييييييييييييييييير
بتعملها البنات تسد النفس وتشيب الشاب وتموت لعواجيز من شدة اثارها على النفس البشريه نلتقى مرة قادمه مع نرفوزات اخرى لاخواتنا الاماميييير المهذبين اصحاب الدم الخفيف اللذيذ واللى من غيرهم دمنا عمره مهيرتفع ولا هينزل ان شااااااااااااء الله
كلامى للولاد بئه لو الموضوع عجبك ومخمخلك مخك رد بتعليق حلو يفتح النفس

وللبنات لو الموضوع معجبكيش وده من المؤكد اشتمى واجرى واستخبى فى اى قسم تااااااااااانى.سلامووووووز

هستنا الردود بالزات من البنات اللى شكلهم هيضربونى بعد الموضوع ده بس معلش انا كتبت موضوع عن الولاد وشردتهم فيه كان لازم اكتب عن البنات بقى عشان منزعلش حد ولا ايه ووعد منى الموضوع الجاى عن الولاد هيتمرمطم فيه
[center]

البنات قبل الجواز وبعده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» البنات البنات الطف الكائنات اة وربنا
» لكل البنات عاااااااااااجل
» من هي اغبي البنات
» تعالوا اضحكوا على البنات يالا حاجه لله بقا
» ماالذي يدفع البنات لقول ليتني ولد ؟؟!!